četrtek, 28. september 2017

Slovenka v Indiji (1. del) Kjer je moja duša doma

Sem Erika. Nekateri me morebiti poznajo kot Patsy. Imam tri otroke. Prva je bila Patsy, blagovna znamka, pod katero že osem let ustvarjam modne dodatke, sedaj tudi oblačila iz koži prijaznih materialov. Drugi se je rodil ARTish, ki šteje že šest let, skupaj pa nama je uspelo združiti in predstaviti prek 500 slovenskih in tujih umetnikov. Moj tretji otrok je Ayan. Božji dar. Moja inspiracija, vir moči in vztrajnosti. Že skoraj pet let sem poročena z Indijcem in lahko rečem, da sem tudi sama pol Indijka pol Slovenka. Prvi obisk Indije mi je spremenil življenje, kot nisem nikoli pričakovala. Samo prepustila sem se. Rada bi vam zaupala svojo indijsko zgodbo.


Letos bo 13 let, kar sem prvič prišla v stik z Indijo. Bolj ko razmišljam, bolj se mi dozdeva, kako lepo so bile napeljane vse te čarobne niti, in kako zelo sem vesela in hvaležna, da sem slišala svoje srce. Da sem se poslušala in kljub vsemu vztrajala ter se skoraj na slepo predajala toku življenja, ki mi je bilo popolnoma neznano. Skregano z načinom, ki ga živimo tu, kjer sem rojena. Popolnoma skregano z logiko mojih staršev. Moje življenje v Indiji za njihove pojme namreč ni »normalno«. Sama pa se ubadam z mislijo, kaj sploh pomeni »normalno« življenje? Kaj ni bit življenja biti srečen? Tudi ljudje, ki so mi prihajali naproti, so k meni prišli z namenom. Sama verjamem, da me je Indija klicala k sebi. Na različne načine. Klicala me je, da se vrnem nazaj. Tja, kjer je moja duša doma.

Pred odpravo v Indijo nisem še nikoli potovala. Zaposlovali so me študij in tudi po tri študentska dela, tako da me raziskovanje novih nepozabnih dežel niti ni mikalo. Kljub temu pa se spominjam, da sva z očetom v otroštvu kdaj pa kdaj na televiziji skupaj gledala program Discovery in se čudila, kaj vse je tam zunaj. Vse se mi je zdelo tako ... nedosegljivo. Čarobno!
Za diplomo so mi nato starši podarili denar, s katerim naj bi si kupila avto. Twinga. Vendar jaz takrat nisem potrebovala avta. Klicala me je Ona. Tako zelo močno, da sploh nisem razmišljala o čem drugem. Brez vedenja, kam ali s kom, sem pobrskala po spletu in se zelo hitro odločila. V Indijo grem s Šerugo! Sveža diploma v žepu, sveža ljubezen in praznovanje 25. rojstnega dne v Indiji. Krasno! 

3 komentarji:

  1. Patsy, še vedno mi odmeva Artish in tvoje nadljubke patsolinke.
    Zanimive zgodbe. Jih prebiram.
    Ostani svoja. In bodi srečna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prebrala sem ze vse zgodbe in tako zelo so mi blizu! Februarja letos mi zal ni uspelo srecati se s tabo v Puškarju...ko naslednjega februrja spet obiscem svojo Mašo,upam, da te spoznam v zivo! Na snidenje v Pushkarju!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ever wanted to get free YouTube Views?
    Did you know you can get them AUTOMATICALLY & TOTALLY FREE by getting an account on Like 4 Like?

    OdgovoriIzbriši