četrtek, 22. marec 2012

Y E S !

She is really here! In all of her divine beauty!
Finally! 

foto: Patsy

8 komentarjev:

  1. Mmmmmmmmmmm, zelo optimističen kolažek!
    Veš, prejšnji teden sem skočila na Nanos, potem sem šla pozdravit še sorodnice na Slivn'co :-) in en krog okol Jezera, pa se mi je zdelo, da je povsod taka nepopisna suša... niti za brste pognati ni, kaj šele za strugo napolnit.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ooooo! In kaj so kaj novega povedale CoprnCe? Jezero je baje čisto usahnilo, ja. Kar spuki videt, a ne? In neverjetno. Hkrati. Si videla TALE prispevek o reševanju ščuke na Cerkniškem jezeru?

      Izbriši
    2. CoprnC nisem srečala, mrbit' so takrat še spale, ko sem jaz sopihala v hrib :-) Met'le so imele parkirane u' dolini :-)

      Jezero. Ja, sem spremljala dramo reševanja rib, neutrudnih ribičev... :-( Če sem zadnja leta dokaj dobro spoznala Slivnico, pridem nekje 1x letno, še nikoli nisem bila pri Jezeru - ja, saj vem, shame on me... Nimam prave predstave, kako bi moral izgledati vodostaj ta del leta, a vode je malo. Požiralniki so veličastno strahospoštljivi. Smradu, ki do ga omenjali po TV, nisem zaznala. Wini (the dog) je našla eno poginulo ribico in se vsa radostna parfumirala na ubogi živalici, grrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Vpila sem kolikor so glasilke dale, a Wini je bila v transu...

      Očarala me je tišina pokrajine - le piš vetra, petje ptic.
      klik

      Izbriši
    3. Meni je naše jezero magično. In vedno tako fotogenično, da ni res. TUKAJLE je nekaj starejših fotk, ki sem jih naredila na Cerkniškem... Da dobiš predstavo, kako izgleda, ko je res res poln :)

      Izbriši
    4. Patsy, čudovito & impresivno ❤

      Slišala sem, da je Jezero super za vodne športe, tudi Moj je nedolgo nazaj sanjal o surfanju... Upam, da si čim prej opomore.

      Izbriši
    5. Fajn je za srfanje ja. Če je voda :)

      Izbriši
    6. Ekolala, ta vikend Ti pošiljam še pozdrav iz Rakovega Škocjana ツ
      Jezero je tako miceno, da sem ga iz Javornika komaj uzrla, nasprotno pa je Slivnica prav impresivna gospa ❤ klik

      Izbriši
  2. Čudovite slikce!!!
    p.s. Letni čas pa itak:)

    OdgovoriIzbriši