sreda, 22. junij 2011

Midve odhajava!!!

Žirafa je zjutraj skrbno pripravila svoj pisan kuferček in že cel dan nestrpno postopa pred vrati ter čaka najini prijateljici (Jaje & Jaje), da skupaj odpeketamo norim dogodivščinam naproti. Saj jo razumem, zakaj je tako neučakana. To je njena prva pot.
Kam gremo?
V Srbijo. V malo vasico Kravarico, med najboljše in srčne ljudi.
Nabirat maline.
Aha. Čisto prave maline.


Pred najinim odhodom pa je Žirafa izrazila željo, da bi rada po dolgem času nekoga obdarila. Razmišljali sva, kako bi izpeljali obljubljeno nagradno igro in prišli do skupnega zaključka. Zanima naju le to, kateri Patsy izdelki so vam NAJBOLJ všeč
Med vsemi prispelimi odgovori, komentarji ipd., bova izžrebali 2 srečnici, ki bosta prejeli Patsy darilni bon v vrednosti 35 eur in 25 eur!

Odgovore lahko pošiljate na info@patsy.si, komentirate blog ali kar na Patsy zid na FBju.

Žrebanje bo v petek, 1/7, ob 18:00!


Srečno!

25 komentarjev:

  1. Najbolj všečne so mi patsolinke (ne glede na obliko), predvsem zato, ker me zanima ali tudi ponoči ko jaz spim spijo ali takrat veselo "razgrajajo"! :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. meni so pa vilinčki najljubši, čeprav mi tudi ringlčki pridno delajo družbo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. meni pa so najbolj všeč koketke in brzletke

    OdgovoriIzbriši
  4. O vidim, da so nekatere punce že zelo pridne!!! Super, sva zelo veseli, da počasi kapljajo odgovori z vseh koncev. PS: bi dodala rada fotografijo Žirafe s kovčkom, pa mi download fotografij nagaja .... :(

    OdgovoriIzbriši
  5. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    Umiram za Patsy-o-Lajk-ami :-) (=Patsolinkami)

    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni najljubše so brzletke. Najbolj nežne, primerne za vse priložnosti. <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni so tudi brzletke najbolj všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  8. ViLinČki so najlepši!
    Pa da ne bo pomote, vse je takooo corti :-))

    OdgovoriIzbriši
  9. OpA! Točno 40 Vas je že v Bobnu za Žreb .... <3

    OdgovoriIzbriši
  10. Brzletke in patsolinke so najnajlepše! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Patsolinke, čeprav se jim zelozelo hitro bližajo vilinčkasti in putkasti rajfi :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Najbolj prisrčne so Patsolinke - broške :>

    OdgovoriIzbriši
  13. Uh, težka odločitev ... ampak najljubše so mi brzletke :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Najbolj pri srcu so mi še vedno Patsolinke ;)

    OdgovoriIzbriši
  15. Najlepši so mi pisani vilinčki, prinašajo srečo. :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Vilinčki al pa brzletke al pa patsolinke al pa obročki al pa uhančki al pa... vse je tako lepo, da je izbira res težka....in v super finalu so: BrzletKe in ViLinčKi :-)

    Pozdravček Andreja Le <3

    OdgovoriIzbriši
  17. Definitivno Vilnčki in Brzletke <3

    Uživajta na dopustu!! Mmm...maliiine ;) A bo kaj nastalo iz njih? Jaz si želim naredit malinovec...tisti taprav, domač :) Pa malinovo marmelado...mmm :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Patsolinke ogrlice in prstani. Še sploh rdečelase :)

    OdgovoriIzbriši
  19. o težka naloga, saj se ne morem odločiti kaj bi mi bilo najljubše, najlepše (:
    če pa že moram narediti "selekcijo" bi pa rekla patsolinke in ringlčki.. prstančki (: <3

    OdgovoriIzbriši
  20. Najlepše in tudi najbolj simpatične so mi Patsolinke :)

    OdgovoriIzbriši
  21. o res se je težko odločiti, a naj bo brzletke.. vodijo.. lep dopustek, maline obožujem, eno pest še za mene naj se jih obere.. čao

    OdgovoriIzbriši
  22. Draga! Veš, da so vilinčki moja šibka točka... Ali so to mogoče ringlčki ;-)

    OdgovoriIzbriši